The story continues! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Erik Middelkamp - WaarBenJij.nu The story continues! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Erik Middelkamp - WaarBenJij.nu

The story continues!

Door: erikmiddelkamp

Blijf op de hoogte en volg Erik

25 September 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Het is alweer even geleden dat ik hier van me heb laten horen, maar het is weer de hoogste tijd! Even een korte update over de laatste periode. Mijn terugkomst eind juni was goed getimed aangezien ik in de week van de TT Assen terugkwam. Hoop mensen weer gesproken en genoten van de ouderwets goede sfeer! Voordeel is ook dat je geen afspraken hoeft te maken want half Assen loopt toch wel op straat, dus een hoop leuke reacties van mensen, voornamelijk de verrasten die mij daar niet hadden verwacht!

Daarna toch nog even weer flink bikkelen, want de afronding van de studie stond nog op het programma. De begeleiding had door het jaar heen nogal te wensen over gelaten, wat maakte dat er toch nog even flink aan getrokken moest worden. Inmiddels is ook dit met enige vertraging achter de rug en mag ik mij dus wederom bachelor (deze keer BCom) noemen.

Verder een hoop mensen gezien, leuke dingen gedaan en natuurlijk weer zo nu en dan even bij de inmiddels SC Veendam geholpen en gekeken. Daarnaast ook gewoon eens even rust genomen want na een turbulent jaar waar voorafgaand ik ook al niet regelmatig een rustige periode had gehad, was ik er eigenlijk ook wel even aan toe.

Echter naast het bijkomen ook op zoek naar een nieuwe job. Zoals ik al aangaf was ik inmiddels in gesprek met een bedrijf over een nieuwe job in Dubai, maar ook in Nederland heb ik rondgekeken. Uiteindelijk heb ik toch besloten voor de uitdaging te kiezen en het onafgemaakte verhaal in Dubai te vervolgen. Volgende week vertrek ik wederom voor onbepaalde tijd naar Dubai! Met andere woorden: The story continues!

Vraag is al veel gesteld en voordat deze wederom komt hier het antwoord, want wat ga ik doen?! Geen baan in de sport deze keer. De fysieke belasting is helaas nog altijd een probleem en daarbij heb ik zoals gezegd mijn bachelor ‘commerciële economie’ binnen en wilde ik hier iets mee doen. Bij voorkeur gecombineerd met hetgeen ik tijdens mijn eerste studie al opgepikt had.

Natuurlijk was er ook de onzekerheid na de ietwat negatieve afloop van het vorige avontuur en dat maakte dat ik op zoek ging naar veel zekerheid. Dat heb ik gevonden in het Nederlandse bedrijf Roll Roy. Roll Roy is een Nederlandse producent/leverancier van een breed assortiment schildersbenodigdheden voor de industriële, professionele en DoeHetZelf markt. Ik heb met de producten niet direct wat te maken. Professionalisering, verbeterde afstemming en doelgerichtere vermarkting zijn hoofddoelen met enkele grotere projecten daarnaast. Dan volgt in loop van de tijd het intensiveren van de uitbreiding in het Midden Oosten. Maar in eerste instantie dus hoofdzakelijk gericht op de markt in Dubai.

Klinkt nog heel plastisch allemaal maar begint voor mezelf steeds meer vorm te krijgen. Afgelopen week heb ik al twee dagen meegelopen op het hoofdkantoor in Amsterdam en in de komende week zal ik ook nog even op en neer reizen naar de vestiging in Hull (UK). Tijdens mijn dagen in Amsterdam heb ik uitgebreid gesproken met de personen waarmee ik het meeste contact zal hebben en meer informatie gekregen over de producten en projecten. In Hull zal ik een voorbeeld te zien krijgen van een vestiging die in beginsel grotendeels hetzelfde werkt als de vestiging in Dubai.

Lang complex verhaal, maar ontzettend interessant, een fantastische uitdaging, dus Dubai; Here I Come again!

  • 26 September 2011 - 16:47

    Geluksvogel:

    Erik gefeliciteerd met je nieuwe Job, heel veel succes en ik hoop en jouw kennende dat het nu wel goed afloopt en we hopen je weer eens te zien rond en op de velden van ons sportpark of ergens anders, even een vraag tussendoor door ze ook aan sponsoring ik zoek nog nog iemand die het jeugdig elftal van mij kan sponsoren je weet wel wat ik bedoel.
    Gr. Klaas en Bassie en de rest van de jongens.

  • 27 September 2011 - 12:41

    Erik Middelkamp:

    Moi Klaas, Bas en rest van de toppers,
    Bedankt voor jullie bericht! Gaat vast en zeker helemaal goedkomen en natuurlijk kom ik zeker nog even een keer langs! Zal eens kijken of ik daar een gulle gever kan vinden ;-)

    Ik ga er natuurlijk vanuit dat de afgelopen zondag ingezette winstreeks voortgezet zal gaan worden en lees de verslagen net als vorig jaar met veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 166
Totaal aantal bezoekers 65651

Voorgaande reizen:

12 Juni 2010 - 30 Juni 2010

Erik goes to the WC2010 in South Africa!

14 Juli 2010 - 30 November -0001

Erik goes Dubai

01 Oktober 2011 - 30 November -0001

The Dubai Story Continues

Landen bezocht: