Around and around - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Erik Middelkamp - WaarBenJij.nu Around and around - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Erik Middelkamp - WaarBenJij.nu

Around and around

Door: erikmiddelkamp

Blijf op de hoogte en volg Erik

04 Oktober 2011 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Nee… de titel verwijst niet naar verfrollers, al zou dat ook een leuke grap kunnen zijn, dus zal ik die zelf maar vast maken. Het tolde daarentegen wel flink ‘around’ in mijn hoofd na alle informatie die ik in de afgelopen weken en dagen heb gekregen. Echter, ondanks dat ik op het moment nog steeds erg weinig van het product weet, vind ik het wel ontzettend interessant en uitdagend om eens in een compleet andere branche aan de slag te zijn.

In de afgelopen week ben ik voor mijn vertrek naar Dubai nog ‘even’ op en neer geweest naar de UK en vervolgens weer ‘even’ naar het pittoreske Assen gereden om optimaal van het laatste weekend in NL te genieten. In Engeland een ontzettende overload aan informatie gehad. Ik was erop voorbereid en dus raakte ik niet in paniek, al was ik naderhand wel flink opgebrand door alle indrukken en informatie. Dit werd ook opgemerkt door mijn baas die tevreden vaststelde dat het plan wat dat aangaat geslaagd was en ik ondanks het overdonderde effect totaal niet in paniek raakte. De conclusie was dat die nuchtere Groningse achtergrond ons beiden beviel! ;-)

Terugkomend op het bezoek aan Engeland was het ook van positief belang dat ik me ontzettend op mijn gemak voelde dankzij de partner van Roll Roy in Engeland (Kevin, eigenaar van PSW Ltd.). Zijn bedrijf is gevestigd in Hull, wat mij als plaats inclusief omgeving enorm verraste. Hij bracht me onder in een authentieke, puur Engelse Bed & Breakfast in Beverley. Een leuk dorpje, dichtbij Hull, dat ik iedereen kan aanraden! Ook in de niet-werktijd zorgde Kevin voor gezelschap en nam mij mee voor eten en natuurlijk een Engels biertje!
Zoals gezegd werd er ook veel gewerkt, maar ook daarbij was het enorm bemoedigend dat ik alle ruimte kreeg om vragen te stellen en we samen door een hoop zaken heen zijn gegaan. Interessante en nieuwe zienswijzen en als gezegd een hoop informatie over de producten en de bedrijfstak.

Nu inmiddels aangekomen in Dubai, alwaar ik opgepikt werd door mijn ‘mate’ Daniel en ook de eerste tijd even bij hem zal verblijven. Eerste 24 uur alweer ouderwets gezellig! Super om hem weer te zien en ik heb ook al weer veel berichtjes gehad van anderen die het leuk vonden dat ik terugkwam en die ik dus spoedig zal meeten. Doet toch ook wel ontzettend goed!

Ga nu drukke weken tegemoet want dat kan natuurlijk niet missen als je net van start gaat en daarnaast een hoop mensen gaat zien en spreken die je al een tijdje niet gezien hebt. Desondanks zal ik toch ook proberen hier weer zo af en toe een nieuwe episode toe te voegen om iedereen die het leuk vind om me een beetje te volgen op de hoogte te houden! Verder ben ik te vinden via de gebruikelijke netwerken, waaronder Skype (erik.middelkamp) en natuurlijk roep ik zo nu en dan wel eens wat op Facebook! Met andere woorden: I’m around!
Vergeet NL ook zelf niet en merkte in de afgelopen dagen dat ik ook nog niet vergeten was door alle leuke berichtjes, telefoontjes enzovoorts. BEDANKT!

Dan nog even de mededeling dat het alweer snel gaat met de boekingen. Ben reeds benaderd door een reisbureau voor een mogelijke samenwerking voor al die gasten die ik krijg ;-)
Vind het ontzettend gezellig om bezoek te krijgen dus met andere woorden: mijn deur staat zeker open!

  • 04 Oktober 2011 - 08:21

    Lois Raaijmakers:

    Leuk! Een verhaaltje! Wel volhouden dit keer hé! Al is het alleen maar voor je ouders... Nu ben ik natuurlijk niet degene die alle dingen verteld, zodat je ouders mijn verhaal kunnen checken! :P hahhaha...

    Hoe dan ook... Ik ben echt jaloers op je, maar dat vertelde ik je gister al! hahaha..
    En wat betreft je nieuwe vakgebied.... Mocht je nog wat vragen hebben over je nieuwe branche... Misschien kan ik je wel het één en ander vertellen "Met al mijn vakantie en weekend werkervaring als verf&materialen verkoopster!" :P

    See you in tree weeks!

  • 04 Oktober 2011 - 13:17

    Erik Middelkamp:

    eey Lois!
    Jah moet snel nieuwe bloggers vinden die mijn volgers een beetje up2date houden in de stille tijden idd :p hahaha

    Maar volledig terecht natuurlijk dat je jaloers bent, al is het vooral ook erg gezellig dat je binnenkort weer even langskomt! Zullen dan ook wel eens even over mn nieuwe vakgebied babbelen ;)
    cusoon!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Erik

Actief sinds 15 Juni 2010
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 65696

Voorgaande reizen:

12 Juni 2010 - 30 Juni 2010

Erik goes to the WC2010 in South Africa!

14 Juli 2010 - 30 November -0001

Erik goes Dubai

01 Oktober 2011 - 30 November -0001

The Dubai Story Continues

Landen bezocht: